My Rainbow Dreams

Just Blogger Templates

Past is past..

Hi hello eberybadi. Hihii.
Lamakan tk updated? Yess, sebab belog ni tkboleh bukak. Dh bape minggu aku try, tapi samee jeaa. Tkleyy bukak. Nd tadi adee niat nk bukak, alhamdulilaaa boleh pun. Belog ni syg akuu lg kayy thats why boleh bukak.Pleasee jgn jealouse. Hihii. Banyak dugaan yg melande skrg, banyak jugak nak share kat blog tapi tklaa semua bnde aku nk share. Sekrang? I want to create new life :) Dh tknk berharap lg dh. Aku fikir-II balik, kenape masih aku berharap pde org yg tk sudi kan? Sampai bilaa aku nak berharap kan? Aku pun rasaa dia dh bahgia dengan lifee diaa skrg? Kalau diaa boleh bahgia, kenape aku tak? Tapi aku rase serba salah sngt sebab pasal diaa aku tolak org lain. Mungkin ada yg nak gnti tempat diaa smpai jnji jnji segale dngan aku nk buat aku bahagiaa, tapi boleh ke aku bahgia tpi hati aku syg org lain? Tapi sekrang aku dh bukak buku baru dengan Mohammad Hanif Bin Kamarulzaman. Aku rasa aku bahagia sngt dengan diaa.
Dia laa semangat aku skrg. Last word, I love him so much than word can I sayyy.